Jeden systém, jeden poskytovatel, široká síť servisů

Komplexní správa pneumatik ServisPoint

Jeden systém, jeden poskytovatel, široká síť servisů

K dispozici máte více než 200 značkových servisů našich partnerů po celé ČR. V Carnetu si v mapě snadno vyhledáte ty nejbližší ve svém okolí.

 

                                 

Moderní řízení servisu

Digitalizujte klíčové kroky údržby pneumatik od plánování servisu až po fakturaci.

Detailní přehled online

Službu máte pod kontrolou v portálu Carnet. Realizované výdaje na jednom souhrnném daňovém dokladu 

Flexibilní řešení

Bez měsíčních poplatků, platby pouze za realizované objednávky.

Individuální nastavení

Automatické nahrání vozidel do systému, typ balíčku dle potřeb každého vozidla.

Komplexní správa pneumatik s CCS - Kompletní správa pneumatik online

Kompletní správa pneumatik online

Plný přehled a efektivní řízení procesů

Digitalizujte správu pneumatik vašich firemních vozů. Lepší organizace šetří čas a pomůže zefektivnit procesy. Vše máte pod jedním přihlášením v portálu CCS Carnet. Ke každému vozidlu si nastavíte příslušnou úroveň služeb a finanční limit. O nic dalšího už se nestaráte.

Vaši řidiči si pak jednoduše vyberou nejbližší servis z naší partnerské sítě a domluví si termín. V portálu pak vidíte přehled provedených transakcí. Na konci měsíce dostanete všechny uskutečněné objednávky vyúčtované na jednom souhrnném dokladu spolu s ostatními službami CCS. 

Komplexní správa pneumatik s CCS - Žádné závazky ani měsíční poplatky

Žádné závazky ani měsíční poplatky

Platíte jen to, co využijete

Se ServisPoint jste flexibilní. Nemusíte se vázat na jednu značku nebo jedno servisní místo. Službu můžete mít v Carnetu aktivovanou, ale využijete ji až v případě potřeby. Nejste zavázáni k žádnému objemu objednávek. Rozhodujete se podle aktuálních požadavků vašeho vozového parku.

Partnerské servisy v naší síti můžete využít jak na běžnou údržbu jako je vyvážení kol nebo opravy defektů, tak i na nákup a výměnu nových pneumatik a disků. Možné je také mytí a skladování pneumatik. 

Přehled tarifů najdete zde.

Komplexní správa pneumatik s CCS - Bezpečnost především

Bezpečnost především

Lepší servis, bezpečnější fleet

Pravidelný servis přispívá k prodloužení životnosti pneumatik, bezpečnosti vašich řidičů i ke snížení výdajů za pohonné hmoty. Navíc pomáhá předcházet problémům s uplatňováním pojistných nároků v případě nehody, které by mohly nastat v důsledku nesprávně vybaveného vozidla.

Se službou ServisPoint máte jistotu, že v případě potřeby máte značkový pneuservis hned po ruce.

 

 

Často kladené dotazy k CCS ServisPoint

Pro koho je služba určena?

Služba je určena pro menší i větší firemní fleety, kterým usnadní a zdigitalizuje proces správy a servisu pneumatik firemních vozů. Všechna vozidla máte v jednom systému, vidíte uskutečněné úkony za každé vozidlo a máte tak perfektní přehled. Taktéž následně jsou všechny náklady fakturovány na jednom dokladu. Odpadá tak zbytečné papírování, hledání vhodného servisu, případné smluvní závazky atd. 

Jak zjistím konkrétní cenu za služby?

S CCS ServisPoint a našimi partnerskými servisy se vždy snažíme nabídnout Vám nejlepší možnou cenu. Cena za zboží a služby se odvíjí od ceníků partnerských servisů po zohlednění slev, přičemž konkrétní slevy se mohou lišit. Ceny nejčastějších služeb a pneumatik jsou stanovené v záložce ServisPoint v menu Ceník, a to buď na základě vyhledání parametrů požadované položky, či rozmezím cen. Maximální cena za jednu objednávku za jedno vozidlo by neměla přesáhnout Vámi zvolený balíček služeb a limit pro daný vůz. Podrobnější informace o stanovení cen naleznete v Obchodních podmínkách ServisPoint.

Na koho se mám obrátit, pokud potřebuji pomoct s nastavením vozidel?

Kontaktujte nás na support@ccs.cz s uvedením Vašeho zákaznického čísla nebo přes tento kontaktní formulář. Rádi Vám pomůžeme.

Jak se přihlásit k ServisPoint?

1. Přihlášení
Přihlaste se do portálu CCS Carnet pomocí Vašich přihlašovacích údajů. Ve vyskakovacím okně odsouhlaste Obchodní podmínky a automatické nahrání RZ značek vašich vozů do služby. V menu vlevo klikněte na záložku ServisPoint.
 
2. Přidání vozidel
Pokud jste nezamítli automatické přidání RZ vozidel, uvidíte jejich seznam. V opačném případě si přidejte vozidla manuálně.
 
3. Nastavení balíčků a limitů
Ke každé RZ je automaticky nastavený Základní balíček a limit 5000 Kč na jednu objednávku. Pokud si přejete pro některé vozidlo/a limit upravit, klikněte na Editovat.
 
4. Objednávka termínu v servisu
V mapě pod záložkou ServisPoint si najděte nejbližší servis v naší partnerské síti a objednejte si termín. Uveďte, že úhrada platby bude prostřednictvím služby CCS ServisPoint.
 
5. Automatické schválení
Vaše objednávka je automaticky schválena nebo zamítnuta na základě předem zvoleného balíčku služeb. Vaši řidiči se v servisu prokazují RZ vozu a názvem služby ServisPoint.
 
6. Automatický přehled transakcí a fakturace na konci měsíce
 V portálu následně uvidíte údaje o provedených transakcích (datum, adresu servisního místa, RZ vozidla, typ služby a částku).Při realizaci objednávky obdržíte na konci měsíce automaticky souhrnný daňový doklad. 
! V závislosti na vybraném balíčku a počtu vozidel v ServiPoint je nutné si navýšit limit v odpovídající výši na vašem stávajícím inkasním příkazu ve prospěch účtu CCS.
 
  Podrobný postup přihlášení a objednání služby je detailně popsán v tomto dokumentu. 

Jaké služby mohu přes ServisPoint využít?

V závislosti na zvoleném balíčku služeb můžete využít veškeré služby spojené s údržbou, opravou a výměnou pneumatik. Tedy zejména nahuštění, těsnění, seřízení, vyvážení, opravy defektů, sezónní výměny, nákup nových pneumatik a disků, případně i mytí pneu a disků. Je možné využít i sezónního skladování pneumatik pro vaše firemní vozy.

Jaké výhody pro mě ServisPoint má?

  • Nemusíte se vázat na jeden konkrétní servis či značku, máte k dispozici více než 200 servisních míst po celé ČR. 
  • Nemáte žádný závazek minimálního odběru. Službu můžete mít v Carnetu aktivní, ale její využití závisí jen na Vás. Platíte jen za uskutečněné služby.
  • Máte pod kontrolou maximální rozsah služeb a maximální limity objednávek pro každé vozidlo, které lze nastavit a měnit individuálně dle potřeby. 
  • V portálu Carnet vidíte přehled všech uskutečněných transakcí. Na konci měsíce obdržíte souhrnný daňový doklad s všemi transakcemi za všechny služby od CCS (pokud máte tankovací karty, parkování, mýto, monitoring vozidel Carnet apod.).
  • Ušetříte papírování a zbytečnou administrativu, celý proces je elektronický.