CCS Přejít na hlavní menu



Přejít na vyhledávání

Často kladené otázky

Vaše nejčastější dotazy

Máte otázky ke kartám CCS, Carnetu či mýtu? V FAQ sekci najdete odpovědi na nejčastější dotazy od používání karty přes správu účtu až po nastavení daných funkcionalit.

Karty CCS akceptuje více než 2 000 čerpacích stanic v ČR v rámci velkých řetězců i malých soukromých benzínek. To umožňuje uživatelům karet CCS využít nejširší síť ve srovnání s ostatními poskytovateli tankovacích karet. 

  • Stáhněte si mobilní aplikaci Tank Navigator, která vyhledává čerpací stanice akceptující karty CCS v ČR a SR.
  • Zobrazte si kompletní seznam akceptačních míst.

  • Do CCS se přihlaste přes Zákaznický servis. Přístupové údaje dostala odpovědná osoba při založení nové smlouvy s CCS. Použijte link www.ccs.cz/prihlaseni-do-portalu

  • Zvolte Vstup do zákaznického servisu. Vyplňte Uživatele a Heslo. V případě, že došlo ke ztrátě hesla, lze vygenerovat nové prostřednictvím funkce Heslo ztraceno.

  • Pokud jste ztratili či zapomněli přístup do Zákaznického servisu, požádejte o něj prostřednictvím formuláře Žádost o elektronické dokumenty. Najdete jej na stránce www.ccs.cz/dokumenty-a-formulare. O přístup lze zažádat rovněž e-mailem. Musí tak učinit odpovědná osoba.

  • Vyplněný formulář s podpisem oprávněné osoby vaší společnosti zasílejte naskenovaný na e-mail zakaznicka.podpora@ccs.cz.

Pokud jste si zablokovali tankovací kartu z důvodu chybně zadaného PIN kódu, nelze s ní disponovat po dobu 24 hodin. Poté se automaticky odblokuje. 

  • Změnu parametrů karty CCS Limit lze zadat kdykoliv online po přihlášení do Zákaznického servisu CCS v sekci Vstup do portálů. Nové parametry karty začnou být aktivní nejpozději do 24 h, kdy bude také možné si nové nastavení zkontrolovat v Zákaznickém servisu v Seznamu karet.
  • Pro změnu parametrů palivové karty CCS Limit slouží formulář Žádost o změnu parametrů nebo je možné zaslat požadavek volnou formou do e-mailu. 
  • Formulář najdete na stránce www.ccs.cz/dokumenty-a-formulare. Vyplněný jej zasílejte naskenovaný e-mailem na zakaznicka.podpora@ccs.cz
  • V případě změny limitů karty je zapotřebí, aby byla žádost zaslaná z e-mailu oprávněné osoby nebo na formuláři, který bude podepsán oprávněnou osobou.

V případě, že má karta nastaveno Změna PIN – NE

  • PIN ke kartě/kartám zobrazí odpovědná osoba online po přihlášení do Zákaznického servisu.
  • Vyberte v menu PIN aktivace karet a dále pokračujte dle instrukcí na obrazovce.
  • Pokud nemáte přihlašovací údaje do Zákaznického servisu, napište nám na zakaznicka.podpora@ccs.cz a my vám je pošleme.


Pokud máte povolenou změnu PIN na kartě, je možné si zvolit nový PIN bez znalosti toho původního. U konkrétní karty v Zákaznickém servisu klikněte na Nastavit PIN a dále postupujte podle instrukcí. 

  • Novou kartu CCS Limit můžete přiobjednat přes Zákaznický servis: www.ccs.cz/prihlaseni-do-portalu.
  • Nebo můžete požádat o vydání nové karty CCS Limit e-mailem na zakaznicka.podpora@ccs.cz. V e-mailu uveďte zákaznické číslo a dále požadované parametry karty – RZ/jméno řidiče (nebo označení Univerzální karta), denní a měsíční limit karty, povolenou skupinu zboží nebo jednotlivé kódy zboží, poznámku, požadujete-li povolit změnu PIN kódu a možnost zadávání kilometrů při platbě.

Souhrnný daňový doklad za služby CCS je k dispozici v Zákaznickém servisu po zpracování všech transakcí. A to nejdříve 3. den následujícího měsíce. Můžete si nastavit i zasílání daňového dokladu e-mailem. Pro zvolení této možnosti nás kontaktujte emailem, telefonicky nebo přes chat na webu CCS.

Zůstatek na vaší kartě Bonus zjistíte na našich stránkách www.ccs.cz v sekci Klientská zóna > Vstup do portálu Bonus > Zjištění zůstatku bez přihlášení. Případně zavolejte na zákaznickou linku 266 108 108, která je dostupná v pracovní dny od 7:30 do 17:00.