CCS Přejít na hlavní menu



Přejít na vyhledávání

CCS Carnet

Zajímá vás nejvíce

Přihlásit se lze na stránkách https://portal.carnet.cz/ pomocí přístupových údajů, které zasíláme na emailovou adresu každého uživatele.

Pokud se přihlašujete do portálu Carnet, můžete využít možnost Zapomenuté heslo a nechat si vygenerovat nové heslo na zadaný e-mail.

Vygenerované heslo je pouze jednorázové. Z důvodu bezpečnosti je nutné si ho změnit.

Návod je automaticky zasílán spolu s GPS jednotkou. Případně je ke stažení na našem webu. 

Jak funguje monitoring Carnet

Může jít o místo bez GSM/GPRS nebo GPS signálu. Prvně si ověřte, zda vozidlo nestojí pod střechou, v podzemních garážích nebo v dalších místech (např. hustý les), kde by mohl být problém s příjmem signálu. Pokud si jste jisti, že vozidlo se vyskytuje na místě, kde je dosažení signálu snadné – přímý výhled na oblohu a místo je pokryté signálem GSM/GPRS – kontaktujte technickou podporu CCS Carnet na telefonní lince 266 108 108 nebo zašlete požadavek o prověření na e-mail support@ccs.cz.

Samozřejmě, jednotka v takovém případě sbírá veškerá data do paměti a odešle je hned po návratu do ČR. Toto je již v ceně za měsíční službu. Je možné požádat o dotaz na polohu. Služba je zpoplatněna podle aktuálního ceníku.

Ano, roaming lze objednat na obchodním oddělení CCS Carnet: obchod@ccs.cz. Služba je zpoplatněna podle aktuálního ceníku.

Možné to samozřejmě je. K jednotkám dodáváme čtečky a čipy technologií Dallas a RFID. S jejich pomocí se řidiči mohou ve vozidlech jednoduše přihlásit, systém je pak dle čísla čipů identifikuje a přiřadí k dané jízdě. V některých případech je možné použít i karty nebo čipy, které zákazník již používá – například pro evidenci přístupů a docházky.

Ano, toto je možné. Pokud palivové karty CCS již využíváte, stačí je pouze spárovat s vozidly jejich zadáním do systému CCS Carnet v části Nastavení a v záložce Karty.

Systém počítá reálnou spotřebu vozidla dle importovaných nákupů do CCS Carnet. Výpočet se provádí dvěma způsoby. První možností je tankování vozidel do plna – spotřeba se počítá mezi nákupy, protože za každým nákupem je provedena korekce nádrže. Další možností je počítat spotřebu z údajů sběrnice vozidla (CAN/FMS) – zde se přepočítá spotřeba vždy na konci měsíce, kdy systém započítá poslední údaj korekce nádrže z auta.

Webtestem se ověřuje správné zapojení jednotky po instalaci zařízení do vozidla. Ověřuje se její dostupnost, GPS signál, správné zapojení doplňků apod. Webtest provádějí autorizované servisy a technická podpora CCS Carnet.

Servis vozidla a technické změny

Po instalaci jednotky a provedení webtestu autorizovaným servisem dojde k automatickému zavedení GPS jednotky do systému. V případě, že by k němu z nějakého důvodu nedošlo, je potřeba poslat naskenovaný instalační protokol na e-mail technické podpory CCS support@ccs.cz a pracovníci vozidlo zavedou do systému.

Obrátit se můžete na technickou podporu CCS Carnet nebo na některý z našich autorizovaných servisů uvedených v seznamu na www.ccs.cz/dokumenty-a-formulare. Po instalaci jednotky a provedení webtestu autorizovaným servisem dojde v systému k automatickému přepsání GPS jednotky na nové vozidlo. V případě, že by k tomu z nějakého důvodu nedošlo, je potřeba poslat naskenovaný instalační protokol s informacemi o výměně a nové údaje o vozidle na e-mail technické podpory CCS Carnet support@ccs.cz.

Nutné to není, nicméně doporučujeme autorizované servisy využívat. Pouze v autorizovaném servisu dostanete záruku na provedené instalační a servisní úkony. U nekomunikující jednotky po neodborné montáži v neautorizovaném servisu nelze uznat opravu jako záruční.

V takovém případě kontaktujte technickou podporu systému CCS Carnet na e-mailové adrese support@ccs.cz a uveďte vaše zákaznické číslo nebo číslo rámcové smlouvy. Dále o jaký vůz se jedná a kde se nejčastěji pohybuje. Poté vás budou kontaktovat přímo technici CCS, aby se domluvili na detailech instalace.

Kniha jízd

V takovém případě vždy kontaktujte technickou podporu CCS Carnet e-mailem na support@ccs.cz. Naši pracovníci provedou diagnostiku jednotky, určí problém a navrhnou řešení.

Soukromá jízda je citlivý údaj daného řidiče a nikdo jiný k takové jízdě nesmí mít přístup, bez jeho předchozího souhlasu. Je zobrazena pouze celková délka soukromé jízdy.

Jedná se pouze o vozidla, u kterých nelze vyčíst hodnotu tachometru z CAN/FMS sběrnice. Rozdíl tachometru ve vozidle a v elektronické knize jízd je způsoben odchylkou, která je dána přesností měřidla ve vozidle a odchylky vypočtené vzdálenosti dle GPS. Pro úpravu je možné v systému využít funkci Korekce tachometru. Maximální odchylka by však neměla přesáhnout 10 %. Hodnota odchylky v běžné praxi je mnohem nižší, než je tato hranice. Přesahuje-li odchylka tuto hodnotu, je třeba kontaktovat technickou podporu CCS Carnet e-mailem na support@ccs.cz. U většiny vozidel lze odečítat hodnotu měřidla ve vozidle. Zde pak není korekce nutná a údaje souhlasí.

Poslední jízda bývá označena jako nedefinitivní. Mohla by k ní přijít doplňující data a z toho důvodu na ní nelze dělat úpravy. Není totiž předem zřejmé, zda vozidlo neukončí jízdu na místě bez signálu GSM/GPRS, například v podzemní garáži, kde není možné odeslat všechna data. Změny lze zadat na jízdu předchozí nebo vyčkat, až se u vozidla načte další jízda.

Po označení jízd, z nichž chcete cestovní příkaz vytvářet, stiskněte pravé tlačítko myši a v kontextovém menu vyberte možnost Cestovní příkaz. Vyberte, jaký typ cestovního příkazu si přejete vytvořit.

Skvělým pomocníkem vám i v tomto případě může být samotná nápověda systému pro monitoring vozidel CCS Carnet, kterou objevíte pod tlačítkem Nápověda v pravém horním rohu obrazovky systému.

Na našem YouTube kanálu najdete množství krátkých video návodů, které vám pomohou s prací v systému. Mimo jiné zjistíte, jak pracovat s knihou jízd, jak nastavit práva uživatelům nebo nebo jak vytvořit cestovní příkaz a vyúčtování nákladů za služební cestu.