CCS Přejít na hlavní menu



Přejít na vyhledávání

ServisPoint: Komplexní správa pneumatik

Ulehčete si péči o pneumatiky firemních vozů. Řešení ServisPoint propojuje přes 150 servisů po celé ČR s plně digitální správou pneu v portálu CCS Carnet. Tím ušetříte čas a zajistíte vyšší bezpečnost vozidel.
Výměna, skladování a servis v síti prověřených servisů
Bez omezení na jednu značku či servisní místo
Kompletní přehled: detailní evidence i kontrola online
Platby jen za odvedené služby, bez paušálů a smluvních závazků

1 systém, 1 poskytovatel, 150+ značkových servisů

Po celé ČR spolupracujeme s předními partnery, kteří nabízejí vysoký standard služeb. Po přihlášení do systému Carnet si na mapě snadno vyhledáte preferované nebo nejbližší servisní místo.

Jednoduchý management pneu online

Digitalizujte údržbu pneumatik a zbavte se zbytečné administrativy. Lepší organizace šetří čas a pomáhá zefektivnit procesy. Vše máte pod kontrolou v portálu CCS Carnet. Ke každému vozidlu si totiž nastavíte příslušnou úroveň služeb a finanční limit

Stačí si vybrat termín a servis

Řidič si snadno zvolí požadovaný pneuservis a domluví si den a čas. Vy máte v portálu celkový přehled o transakcích. Na konci měsíce obdržíte jednu fakturu zahrnující všechny objednávky týkající se pneu i ostatních služeb CCS.

Jak to funguje

  1. Poptávka: Službu objednáte na www.ccs.cz/zadost-servispoint.
  2. Přihlášení:  Po aktivaci vidíte v Carnetu záložku ServisPoint. Jejím rozkliknutím se zobrazí Obchodní podmínky. Pečlivě si je přečtěte a odsouhlaste. Nemáte přihlášení do Carnetu? Po kreditním schválení vám bude zřízen účet.
  3. Nastavení služeb: Zvolte si balíček služeb a maximální limit objednávky pro každý vůz. Pokud už máte auta v Carnetu, budou přidána a nastavena se základním balíčkem. (V případě odsouhlasení přidání na úvodní obrazovce.)
  4. Vyhledání servisu: Z mapky či filtru vyberte preferovaný servis naší partnerské síti. Na uvedených kontaktech objednejte termín.
  5. Schválení: Objednávka je automaticky schválena či zamítnuta na základě předem zvoleného balíčku. Řidiči navštěvují daný servis bez starostí. Prokazují se RZ vozu.
  6. Fakturace: Při realizaci objednávky obdržíte na konci měsíce tyto transakce na souhrnném daňovém dokladu.

Služby pro vaše pneu

Partnerské servisy v naší síti využijete jak na běžnou údržbu jako vyvážení kol nebo opravy defektů, tak také na nákup a výměnu nových pneumatik či disků. Součástí služby je také možnost mytí a skladování pneumatik. Detaily jednotlivých tarifů najdete v přehledu balíčků ServisPoint.

Proč si vybrat ServisPoint

Automatizace

Zjednodušení všech kroků od údržby pneumatik, plánování servisu až po fakturaci.

Flexibilita a přehled

Souhrnný daňový doklad, platby jen za reálné služby, vše v Carnetu.

Nastavení na míru

Automatické nahrání vozidel do systému, výběr balíčku dle potřeb každého fleetu.

Bezpečnost

Pravidelný servis může prodloužit životnost, zvýšit bezpečnost a pomoci snížit náklady na palivo.

Flexibilní balíčky bez závazků

Službu aktivujete v Carnetu a využíváte podle potřeby
Žádné závazky ani minimální objemy objednávek
Servisy zajistí údržbu, opravy, nákup i výměnu pneumatik a disků
Nastavení balíčku pro všechna i jednotlivá vozidla
Možnost mytí a skladování pneumatik
Individuálně volitelné finanční limity od max. 5 000 do 30 000 Kč za objednávku/vozidlo

Vyberte si balíček podle svých potřeb

Základní

Servis a výměna pneumatik a balíček sezonního skladování (bez nákupu nových pneumatik):

  • nahuštění, těsnění
  • monitorování tlaku v pneumatikách
  • základní díly pro údržbu (např. ventily, šrouby kol)
  • výměna pneumatik
  • montáž, seřízení, vyvážení
  • sezonní skladování
  • mytí pneumatik a disků

Standard

Nákup nových pneumatik uvedených značek + ocelové disky (pokud jsou nutné).

  • NEXEN
  • FULDA
  • BG GOODRICH
  • SEMPERIT
  • HANKOOK
  • DEBICA
  • BARUM
  • MATADOR
  • SAVA
  • DAVANTI

Premium

Nákup nových pneumatik uvedených značek + disky z lehkých slitin (pokud jsou nutné).

  • PIRELLI
  • MICHELIN
  • CONTINENTAL
  • BRIDGESTONE
  • GOODYEAR
  • DUNLOP
  • NOKIAN

Často kladené otázky

Projděte si nejčastější dotazy ke službě ServisPoint. Pokud byste se rádi zeptali na cokoli jiného, ozvěte se nám.
Poslat zprávu

  • Nemusíte se vázat na jeden konkrétní servis či značku. Máte k dispozici více než 150 servisních míst po celé ČR. 
  • Nemáte žádný závazek minimálního odběru. Službu můžete mít v Carnetu aktivní, ale je čistě na vás, jestli ji využijete. Platíte jen za uskutečněné služby.
  • Máte pod kontrolou maximální rozsah služeb a maximální limity objednávek pro každé vozidlo, které lze nastavit a měnit individuálně dle potřeby. 
  • V portálu Carnet vidíte přehled všech uskutečněných transakcí. Na konci měsíce obdržíte souhrnný daňový doklad s kompletními transakcemi za všechny služby od CCS. (Pokud máte tankovací karty, parkování, mýto, monitoring vozidel Carnet apod.)
  • Ušetříte papírování a zbytečnou administrativu, celý proces je elektronický.

V závislosti na zvoleném balíčku služeb jsou pro vás dostupné veškeré služby spojené s údržbou, opravou a výměnou pneumatik. Tedy zejména seřízení, vyvážení, opravy defektů, sezónní výměny, nákup nových pneumatik a disků, případně i mytí pneu a disků. Je možné využít i sezónního skladování pneumatik pro vaše firemní vozy.

1. Přihlášení
Přihlaste se do portálu CCS Carnet pomocí vašich přihlašovacích údajů. Ve vyskakovacím okně odsouhlaste Obchodní podmínky a – pokud si přejete – také automatické nahrání RZ značek vašich vozů do služby. V menu vlevo klikněte na záložku ServisPoint.
 
2. Přidání vozidel
Pokud jste nezamítli automatické přidání RZ vozidel, uvidíte jejich seznam. V opačném případě si přidejte vozidla manuálně.
 
3. Nastavení balíčků a limitů
Ke každé RZ je automaticky nastavený Základní balíček a limit 5 000 Kč na jednu objednávku. Pokud si přejete pro některé vozidlo/a limit upravit, klikněte na Editovat.
 
4. Objednávka termínu v servisu
V mapě pod záložkou ServisPoint si najděte preferovaný servis v naší partnerské síti a objednejte si termín. Uveďte, že úhrada platby bude prostřednictvím služby CCS ServisPoint.
 
5. Automatické schválení
Vaše objednávka je automaticky schválena nebo zamítnuta na základě předem zvoleného balíčku služeb. Vaši řidiči se v servisu prokazují RZ vozu a názvem služby ServisPoint.
 
6. Automatický přehled transakcí a fakturace na konci měsíce
S denní zpětností uvidíte v portálu údaje o provedených transakcích (datum, adresu servisního místa, RZ vozidla, typ služby a částku). Při realizaci objednávky obdržíte na konci měsíce souhrnný daňový doklad. 

! V závislosti na vybraném balíčku a počtu vozidel v ServisPoint je nutné si navýšit limit v odpovídající výši na vašem stávajícím inkasním příkazu ve prospěch účtu CCS.
 
Podrobný postup přihlášení a objednání služby je detailně popsán v Průvodci službou ServisPoint

Základní postup najdete v Průvodci službou ServisPoint. Případně nás kontaktujte na support@ccs.cz s uvedením vašeho zákaznického čísla nebo nám napište přes tento kontaktní formulář. Rádi vám pomůžeme.

S CCS ServisPoint a našimi partnerskými servisy se vám vždy snažíme připravit nejlepší možnou nabídku. Cena za zboží a služby se odvíjí od ceníků partnerských servisů po zohlednění slev, přičemž konkrétní slevy se mohou lišit. Ceny nejčastějších služeb a pneumatik jsou stanovené v záložce ServisPoint v menu Ceník, a to buď na základě vyhledání parametrů požadované položky či rozmezím cen. Maximální cena za jednu objednávku pro jedno vozidlo by neměla přesáhnout vámi zvolený balíček služeb a limit pro daný vůz. Podrobnější informace o stanovení cen naleznete v Obchodních podmínkách ServisPoint.

Máte o službu zájem?

Napište nám a my vám připravíme nabídku na míru.

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
Telefon
Kliknutím na tlačítko „Odeslat" potvrzujete, že vás CCS Česká společnost pro platební karty s.r.o. a společnosti patřící do skupiny Corpay budou kontaktovat dle Zásad ochrany osobních údajů.