ServisPoint: Komplexní správa pneumatik
1 systém, 1 poskytovatel, 150+ značkových servisů
Po celé ČR spolupracujeme s předními partnery, kteří nabízejí vysoký standard služeb. Po přihlášení do systému Carnet si na mapě snadno vyhledáte preferované nebo nejbližší servisní místo.

Jednoduchý management pneu online

Stačí si vybrat termín a servis

Jak to funguje
- Poptávka: Službu objednáte na www.ccs.cz/zadost-servispoint.
- Přihlášení: Po aktivaci vidíte v Carnetu záložku ServisPoint. Jejím rozkliknutím se zobrazí Obchodní podmínky. Pečlivě si je přečtěte a odsouhlaste. Nemáte přihlášení do Carnetu? Po kreditním schválení vám bude zřízen účet.
- Nastavení služeb: Zvolte si balíček služeb a maximální limit objednávky pro každý vůz. Pokud už máte auta v Carnetu, budou přidána a nastavena se základním balíčkem. (V případě odsouhlasení přidání na úvodní obrazovce.)
- Vyhledání servisu: Z mapky či filtru vyberte preferovaný servis naší partnerské síti. Na uvedených kontaktech objednejte termín.
- Schválení: Objednávka je automaticky schválena či zamítnuta na základě předem zvoleného balíčku. Řidiči navštěvují daný servis bez starostí. Prokazují se RZ vozu.
- Fakturace: Při realizaci objednávky obdržíte na konci měsíce tyto transakce na souhrnném daňovém dokladu.

Služby pro vaše pneu

Proč si vybrat ServisPoint
Automatizace

Flexibilita a přehled

Nastavení na míru

Bezpečnost

Flexibilní balíčky bez závazků






Vyberte si balíček podle svých potřeb
Základní
Servis a výměna pneumatik a balíček sezonního skladování (bez nákupu nových pneumatik):
- nahuštění, těsnění
- monitorování tlaku v pneumatikách
- základní díly pro údržbu (např. ventily, šrouby kol)
- výměna pneumatik
- montáž, seřízení, vyvážení
- sezonní skladování
- mytí pneumatik a disků

Standard
Nákup nových pneumatik uvedených značek + ocelové disky (pokud jsou nutné).
- NEXEN
- FULDA
- BG GOODRICH
- SEMPERIT
- HANKOOK
- DEBICA
- BARUM
- MATADOR
- SAVA
- DAVANTI

Premium
Nákup nových pneumatik uvedených značek + disky z lehkých slitin (pokud jsou nutné).
- PIRELLI
- MICHELIN
- CONTINENTAL
- BRIDGESTONE
- GOODYEAR
- DUNLOP
- NOKIAN

Často kladené otázky
- Nemusíte se vázat na jeden konkrétní servis či značku. Máte k dispozici více než 150 servisních míst po celé ČR.
- Nemáte žádný závazek minimálního odběru. Službu můžete mít v Carnetu aktivní, ale je čistě na vás, jestli ji využijete. Platíte jen za uskutečněné služby.
- Máte pod kontrolou maximální rozsah služeb a maximální limity objednávek pro každé vozidlo, které lze nastavit a měnit individuálně dle potřeby.
- V portálu Carnet vidíte přehled všech uskutečněných transakcí. Na konci měsíce obdržíte souhrnný daňový doklad s kompletními transakcemi za všechny služby od CCS. (Pokud máte tankovací karty, parkování, mýto, monitoring vozidel Carnet apod.)
- Ušetříte papírování a zbytečnou administrativu, celý proces je elektronický.
1. Přihlášení
Přihlaste se do portálu CCS Carnet pomocí vašich přihlašovacích údajů. Ve vyskakovacím okně odsouhlaste Obchodní podmínky a – pokud si přejete – také automatické nahrání RZ značek vašich vozů do služby. V menu vlevo klikněte na záložku ServisPoint.
2. Přidání vozidel
Pokud jste nezamítli automatické přidání RZ vozidel, uvidíte jejich seznam. V opačném případě si přidejte vozidla manuálně.
3. Nastavení balíčků a limitů
Ke každé RZ je automaticky nastavený Základní balíček a limit 5 000 Kč na jednu objednávku. Pokud si přejete pro některé vozidlo/a limit upravit, klikněte na Editovat.
4. Objednávka termínu v servisu
V mapě pod záložkou ServisPoint si najděte preferovaný servis v naší partnerské síti a objednejte si termín. Uveďte, že úhrada platby bude prostřednictvím služby CCS ServisPoint.
5. Automatické schválení
Vaše objednávka je automaticky schválena nebo zamítnuta na základě předem zvoleného balíčku služeb. Vaši řidiči se v servisu prokazují RZ vozu a názvem služby ServisPoint.
6. Automatický přehled transakcí a fakturace na konci měsíce
S denní zpětností uvidíte v portálu údaje o provedených transakcích (datum, adresu servisního místa, RZ vozidla, typ služby a částku). Při realizaci objednávky obdržíte na konci měsíce souhrnný daňový doklad.
! V závislosti na vybraném balíčku a počtu vozidel v ServisPoint je nutné si navýšit limit v odpovídající výši na vašem stávajícím inkasním příkazu ve prospěch účtu CCS.
Podrobný postup přihlášení a objednání služby je detailně popsán v Průvodci službou ServisPoint.
Máte o službu zájem?
Napište nám a my vám připravíme nabídku na míru.