Kariéra

Kariéra

Jsme předním poskytovatelem flotilových řešení v oblasti tankovacích karet a telematiky pro všechny velikosti společností napříč obory podnikání včetně státní správy. Naše řešení pomáhají zákazníkům lépe kontrolovat, zjednodušovat a zabezpečovat platby pohonných hmot, mýtného a monitorování vozidel.

Kariéra
Pracujte u nás

CCS

Současný počet získaných zákazníků a obchodních partnerů je důkazem toho, že CCS disponuje týmem kvalitních zaměstnanců, kteří svojí každodenní prací přispívají k dobrému jménu společnosti.

Pokud byste i Vy rádi zjistili více o pracovních možnostech u naší společnosti, zašlete nám strukturovaný profesní životopis na e-mail vaclav.nemec@fleetcor.eu s průvodním dopisem, ve kterém uvedete, o jakou pracovní pozici se ucházíte, proč se o ni ucházíte a co nabízíte CCS jako svému možnému zaměstnavateli.

 

FLEETCOR


Skupina FLEETCOR je přední nezávislý světový poskytovatel firemních palivových karet. Od svého založení v roce 2000 skupina získala a vyvinula řadu významných značek palivových karet v Severní Americe, Evropě, Asii a Africe (např. CCS, CFN, FleetNet, Fuelman, Keyfuels, Mannatec, PPR a další). FleetCor zaměstnává přes 1 100 pracovníků, kteří působí v 17 zemích v USA a Evropě. Partnery skupiny jsou i takoví investoři jako Bain Capital, Summit Partners a Advent International.

Pokud se i Vy chcete stát jedním ze zaměstnanců FLEETCOR, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení zasláním svého motivačního dopisu a životopisu na email vaclav.nemec@fleetcor.eu s odkazem na konkrétní pozici.

 

Zásady ochrany soukromí uchazeče o zaměstnání

Applicant Privacy Policy

Specialista prodeje po telefonu CZ/SK pro externího partnera

Jste aktivní? Máte obchodního ducha? Rádi se učíte novým věcem? Nebojíte se komunikace s klienty? Aktivní a úspěšní obchodníci jsou výborně ohodnoceni. Máte silnou vnitřní motivaci, jste cílevědomí a rádi překonáváte výzvy? Pojďte plnit naše plány. 

Pokud jste si odpověděli ano, hledáme pro našeho externího partnera v Ostravě nové ambiciózní kolegy a kolegyně. 

 

Co nabízíme:

  • zdokonalíte si své komunikační schopnosti
  • budete se pravidelně vzdělávat
  • možnost profesního růstu
  • zajímavé mzdové podmínky (fixní mzda + nadstandardní bonusová složka z prodeje, motivační soutěže)
  • pružná pracovní doba, HPP, možnost i zkráceného úvazku, vhodné i pro OZP


Co bude náplní Vaší práce:

  • pravidelná komunikace se zákazníky
  • aktivní oslovování nových klientů
  • komunikace z 90% telefonicky, 10% práce v systému

 

Co od Vás očekáváme:

  • Čeština nebo Slovenština (Výborná)
  • flexibilitu, ochotu učit se novým věcem a zdokonalovat se
  • základní znalost PC
  • zodpovědnost, spolehlivost
  • příjemný hlas
  • tah na branku
  • plnění stanovených cílů
  • proaktivní přístup

Inside Sales Specialista

Hledáte novou příležitost ve své kariéře?

Jste obchodníkem v terénu, baví Vás prodávat a čas za volantem začínáte vnímat jako neefektivní?

Pak přijměte novou výzvu a pojďte se s námi podílet na nové obchodní strategii. Prodávejte efektivněji a na dálku. Inside Sales profesionál bude hrát důležitou roli při dosahování našich obchodních cílů a zákaznické spokojenosti.

 

Popis pozice:

- vaší úlohou bude prodej našich řešení stávajícím a potenciálním zákazníkům v segmentu středních a velkých společností

- budete denně řešit telefonáty a emaily, budete identifikovat a kvalifikovat obchodní příležitosti ve svěřeném portfoliu

- budete navrhovat řešení s přidanou hodnotou a řídit svoje otevřené prodejní příležitosti až k uzavření obchodu

- zapojíte se do úzké spolupráce s kolegy v terénu a ostatních odděleních společnosti, jako např. finance, zákaznická podpora, kredit a další

- budete sledovat trendy vývoje v jednotlivých oblastech podnikání a získané poznatky využijete pro individuální řešení na míru zákazníkům v jednotlivých oborech

- pravidelné dosahování obchodních cílů

 

Obchodník, kterého hledáme, má tyto zkušenosti a dovednosti:

- několikaleté zkušenosti na obchodní pozici, ideálně z oblasti služeb a technologií

- výborné komunikační a prodejní dovednosti

- organizační schopnosti

- silná orientace na výsledek

- schopnost identifikovat a řídit obchodní příležitost až k jejímu uzavření a rozvíjet vztahy s osobami s rozhodovacími pravomocemi na straně zákazníka

- znalost práce na PC

- dobrá znalost AJ slovem i písmem

 

Nabízíme:

- možnost aktivně se podílet na nové obchodní strategii

- práci se stávajícími i potenciálními klienty

- motivující složku mzdy závislá na dosažených výsledcích

- zaměstnanecké benefity (cafeterie, stravenky, týden dovolené navíc, sick days, free days a další)

- možnosti pracovního postupu a profesionálního i osobního rozvoje

Inside Sales Professional with Polish

CCS (a division of FLEETCOR) is looking for Inside Sales professionals experienced in selling value proposition to prospective customers.

Are you passionate about building successful customer relationships? Do you consider your interpersonal skills and your organizational skills to be amongst your strengths? Do you have a successful sales track record?

You will play a fundamental role in achieving our ambitious customer acquisition and revenue growth objectives.

CCS provides fleet solutions, including Telematics ('Internet of Things' connected vehicles) and we help businesses of all sizes better control, simplify and secure payment of their fuel, toll, lodging and general payables.

 

Role responsibilities:


The scope of the role will be focused on selling our fuel solution and value proposition by developing an enthusiastic relationship with prospective customers in the small and medium business segment, over the phone, email and web.

  • Success will be determined by means of your ability to communicate and the effort given by making dozens of calls per day, detecting opportunities, qualifying prospects, building pipeline and closing sales.
  • Engage with potential customers buying centres and building a solution tailored to the customers needs.
  • Engaging with other internal functions including sales operations, customer care, finance, credit; to achieve sales objectives, and deliver a positive customer experience.
  • Keep up to date with industry trends, and use the acquired knowledge to help resolve customer’s challenges with our solutions in specific industry verticals.
  • Achieve sales targets.

 

Required qualifications:

  • Minimum of 1-2 years of meaningful sales experience in a similar position, preferably (but not limited to) from the technology or payment solutions industry.
  • Ability to own the sales process from prospect to close.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong organizational skills.
  • Computer skills.
  • Native level of Polish
  • English: Good level.


What we offer?

  • Good remuneration package made up of a base salary + commission
  • Global, multilingual and multicultural environment
  • Excellent range of employee benefits
  • Support for professional and personal development
  • People focused organization
happy man

Kontaktujte mě

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři