Kariéra

Kariéra

Jsme předním poskytovatelem tankovacích karet a monitoringu vozidel. Naše řešení pomáhají zákazníkům lépe kontrolovat, zjednodušovat a zabezpečovat platby pohonných hmot, mýtného a monitorování vozů.

Pracujte u nás

CCS

Současný počet získaných zákazníků a obchodních partnerů je důkazem toho, že CCS disponuje týmem kvalitních zaměstnanců, kteří svojí každodenní prací přispívají k dobrému jménu společnosti.

Pokud byste i Vy rádi zjistili více o pracovních možnostech u naší společnosti, zašlete nám strukturovaný profesní životopis na e-mail bill.appleman@fleetcor.eu s průvodním dopisem, ve kterém uvedete, o jakou pracovní pozici se ucházíte, proč se o ni ucházíte a co nabízíte CCS jako svému možnému zaměstnavateli.

 

FLEETCOR


Skupina FLEETCOR je přední nezávislý světový poskytovatel firemních palivových karet. Od svého založení v roce 2000 skupina získala a vyvinula řadu významných značek palivových karet v Severní Americe, Evropě, Asii a Africe (např. CCS, CFN, FleetNet, Fuelman, Keyfuels, Mannatec, PPR a další). FleetCor zaměstnává přes 1 100 pracovníků, kteří působí v 17 zemích v USA a Evropě. Partnery skupiny jsou i takoví investoři jako Bain Capital, Summit Partners a Advent International.

Pokud se i Vy chcete stát jedním ze zaměstnanců FLEETCOR, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení zasláním svého motivačního dopisu a životopisu na email bill.appleman@fleetcor.eu s odkazem na konkrétní pozici.

 

Zásady ochrany soukromí uchazeče o zaměstnání

Applicant Privacy Policy

 

Customer Service Specialist with Hungarian

FLEETCOR is looking for new colleagues, whose role will be:

• Providing complete customer service on the passive customer service phone line 
• E-mail communication with customers
• Communication with customers from Hungary
• Entering of new contracts in the database and updates
• Dealing with requests and complaints of clients

 

The ideal candidate should meet the following requirements:

• Fluency in Hungarian, at least at C1 level 
• English at communicative level (min. B1, this language is necessary for the internal team communication, communication with small amount of English speaking customers)
• Good communication skills, assertiveness
• Independence and thoroughness
• Resistance to stress
• Working experience in the area of customer service is an advantage

 

In this position, we offer you:

• Competitive salary
• Multisport card
• Five weeks of vacation
• Three sick days
• Discounted mobile tariff
• Cafeteria
• Massage in the work place
• Language Courses
and more

Specialista kontaktního centra

Jedná se o telefonické poskytování informací o nabízených produktech a službách pro stávající i potenciální zákazníky ve směnném provozu kontaktního centra CCS. Jde převážně o příchozí hovory.


Pracovní náplň:

• poskytuje informace zákazníkům CCS po telefonu, faxem, e-mailem
• provádí blokaci a deblokaci karet dle pravidel společnosti 
• ve výjimečných případech autorizuje platby dle vnitřního předpisu společnosti 
• provádí evidenci písemných požadavků zákazníků

 

Požadujeme:

• středoškolské vzdělání
• výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem) - podmínka
• praxi v kontaktním centru výhodou
• komunikační dovednosti, příjemný hlas
• uživatelskou znalost MS Office, Outlook
• ochotu pracovat na směny (7-15; 8-16; 11-19; 13-21hod.,včetně svátků a cca 1x měsíčně víkendu)
• základní znalost anglického nebo německého jazyka je výhodou

 

Nabízíme:

• pět týdnů dovolené + pět dní volna navíc formou free days a sick days.
• penzijní pojištění nebo Multisport karta
• zvýhodněný mobilní tarif
• systém Cafeterie
• firemní akce
• masáže na pracovišti
• jazykové kurzy

Inside Sales Representative with Czech/Slovak language

Looking for a new career opportunity?

Are you a salesperson in the field, do you enjoy selling, and are you beginning to perceive time behind the wheel as ineffective?

Then take on a new challenge and come join us in a new business strategy. Sell more effectively as an "Inside" Sales Representative and play an important role in achieving our business goals and customer satisfaction.

The job:

• Develop an enthusiastic relationship with an assigned portfolio of clients as well as interested (warm leads) SME customers

• Make dozens of contacts (phone, email, & web) per day, develop strong relationships with clients, detect opportunities, qualify prospects, build a pipeline, and close sales

• Build solutions tailored to customer needs by engaging internally with sales operations, customer care, finance, & credit to achieve objectives and deliver positive customer experiences

• Keep up to date with industry trends and use the acquired knowledge to help resolve customer challenges


Needed:

• 2+ years of sales experience in a similar position, preferably (but not limited to) experience with B2B account management, up-selling, cross-selling, building strong relationships with clients, telesales, and from the technology or payment solutions industry

• Ability and knowledge of how to manage a large portfolio of existing clients

• Ability to handle full sales cycle

• Excellent communication and interpersonal skills

• Must be organized and computer literate

• Native/fluent Czech/Slovak

• Intermediate or better English


Offer:

• 50.000 CZK/month (meeting standard sales targets)

• Potentially unlimited earnings opportunities and chance to move up quickly

• 25 + 3 vacation days

• Lots of benefits, including a multicultural environment and support for professional and personal development

happy man

Kontaktujte mě

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři