Kariéra

Kariéra

Jsme předním poskytovatelem tankovacích karet a monitoringu vozidel. Naše řešení pomáhají zákazníkům lépe kontrolovat, zjednodušovat a zabezpečovat platby pohonných hmot, mýtného a monitorování vozů.

Pracujte u nás

CCS

Současný počet získaných zákazníků a obchodních partnerů je důkazem toho, že CCS disponuje týmem kvalitních zaměstnanců, kteří svojí každodenní prací přispívají k dobrému jménu společnosti.

Pokud byste i Vy rádi zjistili více o pracovních možnostech u naší společnosti, zašlete nám strukturovaný profesní životopis na e-mail matej.semsej@fleetcor.eu s průvodním dopisem, ve kterém uvedete, o jakou pracovní pozici se ucházíte, proč se o ni ucházíte a co nabízíte CCS jako svému možnému zaměstnavateli.

 

FLEETCOR


Skupina FLEETCOR je přední nezávislý světový poskytovatel firemních palivových karet. Od svého založení v roce 2000 skupina získala a vyvinula řadu významných značek palivových karet v Severní Americe, Evropě, Asii a Africe (např. CCS, CFN, FleetNet, Fuelman, Keyfuels, Mannatec, PPR a další). FleetCor zaměstnává přes 1 100 pracovníků, kteří působí v 17 zemích v USA a Evropě. Partnery skupiny jsou i takoví investoři jako Bain Capital, Summit Partners a Advent International.

Pokud se i Vy chcete stát jedním ze zaměstnanců FLEETCOR, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení zasláním svého motivačního dopisu a životopisu na email matej.semsej@fleetcor.eu s odkazem na konkrétní pozici.

 

Zásady ochrany soukromí uchazeče o zaměstnání

Applicant Privacy Policy

 

Inside Sales Representative for POLISH market

Do you want to work with people and show your sales talent? Can you manage difficult situations with focus on the outcome? If your answer is yes, we offer you the opportunity to work for a market leader, an international growing company FLEETCOR. 

This is a sales role that requires dedication and focus. You’ll be making a variety of calls including some inbound and outbound leads. Through good call structure, quickly building professional rapport to identify needs, you’ll generate selling opportunities and then convert these within targeted levels. This activity will deliver agreed fuel sales and revenue targets that will drive high levels of open-ended commission earnings.

Your responsibilities 

- The acquisition of new partners and customers by the phone

- Customer relationship management

- Customer care throughout the process of cooperation

- Work with internal CRM system (Salesforce)  - handling customer requests, entering changes into the system, etc.

- Deliver high quality calls and written communications with customers to required standards

- Propose customer focused solutions 

- Maximize conversion rates of data and leads within KPIs and SLAs

- Create a positive working environment, demonstrating FLEETCOR core values and professional behaviors

- Other duties from time to time as directed by the Sales Management team 

We require

- Secondary education
- Experience in selling (inbound and outbound) over the phone with demonstrable results
- Language skills: Hungarian on a native level and communicative English (Slovakian a huge advantage)
- Excellent communication skills in personal and telephone conversations and written communications
- Proactive approach in dealing with new situations and high motivation
- Team spirit
- Good computer skills

We offer

- Environment of growing international company
- Modern working environment with a flat organizational structure
- Space for new ideas in solving customer requirements
- Fixed salary plus bonus system (monthly commission), teambuildings and other corporate events
- Sales training led by experienced lecturer, including regular coaching that makes you become a successful seller
- Work in dynamic and talented team 
- Support of your development, therefore we are the ideal employer for graduates 
 

Customer Service with French

FLEETCOR is looking for new colleagues, whose role will be:

• Providing complete customer service on the passive customer service phone line
• E-mail communication with customers
• Communication with customers from Netherlands and Belgium
• Entering of new contracts in the database and updates
• Dealing with requests and complaints of clients

The ideal candidate should meet the following requirements:

• Fluency in French
• English at communicative level (necessary for the internal team communication, communication with small amount of English speaking customers)
• Good communication skills, assertiveness
• Independence and thoroughness
• Resistance to stress
• Working experience in the area of customer service is an advantage

We offer you:

• Competitive salary
• Meal vouchers
• Multisport card
• Five weeks of vacation
• Three sick days, two free days
• Discounted mobile tariff
• Cafeteria
• Massage at the work place
• Language Courses
• Internal company events
• Loyalty Award

and more...

happy man

Kontaktujte mě

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři