CCS Přejít na hlavní menu



Přejít na vyhledávání

Mýto

Zajímá vás nejvíce

Registraci mýta pro vás rádi zajistíme. Je potřeba mít u nás uzavřenou smlouvu a platnou kartu Toll. Ta může být jako Univerzální karta a pak stačí jedna karta pro všechna vaše vozidla. Nebo je nutné mít ke každé SPZ kartu Toll na SPZ. Dále je třeba doložit kopii technického průkazu vozidla a ostatní dokumenty, které naleznete na stránce www.ccs.cz/dokumenty-a-formulare. To vše odešlete na e-mail myto@ccs.cz.

Je nezbytné provést novou registraci vozidla. Původní jednotka se vrací na distribučním místě. Prosím mějte na paměti, že k jedné registrační značce vozidla může být vydána pouze jedna palubní jednotka

  • Palubní jednotky vrátíte na jakémkoliv oficiálním distribučním nebo kontaktním místě provozovatele mýta v ČR s originálem technického průkazu. 
  • V režimu post-pay vrácení palubní jednotky neznamená zároveň automaticky zánik registrace vozidla k mýtu. 
  • Zákazník si může k vozidlu opět vyzvednout palubní jednotku při příští návštěvě ČR.
  • Chcete ukončit celou registraci vozidla k mýtu? Obraťte se na vydavatele tankovací karty.

Zaplacené kauce nejsou na faktuře uvedeny. Systém je nastaven tak, že faktura obsahuje pouze projeté mýtné a účetní doklad ke kauci představuje doklad, který zákazník obdrží přímo při vyzvednutí OBU na obslužném místě. Doklad má zákazník k dispozici také v zákaznické samoobsluze.

Co se týče doplatků, je třeba rozlišovat dva případy:

A. Doplatek za jízdu bez OBU či s nefunkční OBU – mýtné transakce nebyly načteny

Takový doplatek může zákazník provést dvěma způsoby.

  1. V zákaznické samoobsluze – zadá trasu, kterou si přeje doplatit, a provede úhradu platební kartou.
  2. Na obslužném místě. Je třeba brát v potaz, že distribuční místo provádí jen bezprostřední doplatky (krátká jízda bezprostředně před návštěvou distribučního místa), rozsáhlejší doplatky je uživatel povinen provádět na Kontaktním místě nebo v samoobsluze. Doplatky je na obslužných místech možné uhradit hotově, platební či tankovací kartou.

Výrazně doporučujeme zákazníkům využít možnost zaplatit doplatek online v rámci zákaznické samoobsluhy. Je to rychlejší, pohodlnější a zákazník má dostatek času promyslet si přesnou trasu, kterou chce pro doplatek zadat.

B. Doplatek za jízdu s chybnými parametry (počet náprav, emisní třída apod.) – transakce byly načteny, ale nesprávně oceněny

Takovýto doplatek je třeba vždy řešit přes Podání (reklamaci), na jehož základě reklamační oddělení vyúčtuje rozdíl v částce. Ten je pak rovnou zákazníkovi zahrnut do faktury. Podání si může zákazník založit v zákaznické samoobsluze nebo kontaktovat zákaznickou linku.

Slevy na mýtném si řeší uživatel sám v zákaznické samoobsluze. Návod je popsán přímo v samoobsluze. Postup pro uplatnění slevy platí stejný jako doposud, je totiž dán legislativně. Provozovatel vozidla má právo uplatnit slevu na mýtném za podmínek stanovených zákonem a nařízením vlády.

Veškeré informace naleznete na https://myto.gov.cz/ nebo můžete kontaktovat Zákaznické centrum nonstop na telefonním čísle +420 243 243 243.