Kariéra

Kariéra

Specialista kontaktního centra

Jedná se o telefonické poskytování informací o nabízených produktech a službách pro stávající i potenciální zákazníky ve směnném provozu kontaktního centra CCS. Jde převážně o příchozí hovory.


Pracovní náplň:

• poskytuje informace zákazníkům CCS po telefonu, faxem, e-mailem
• provádí blokaci a deblokaci karet dle pravidel společnosti 
• ve výjimečných případech autorizuje platby dle vnitřního předpisu společnosti 
• provádí evidenci písemných požadavků zákazníků

 

Požadujeme:

• středoškolské vzdělání
• výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem) - podmínka
• praxi v kontaktním centru výhodou
• komunikační dovednosti, příjemný hlas
• uživatelskou znalost MS Office, Outlook
• ochotu pracovat na směny (7-15; 8-16; 11-19; 13-21hod.,včetně svátků a cca 1x měsíčně víkendu)
• základní znalost anglického nebo německého jazyka je výhodou

 

Nabízíme:

• pět týdnů dovolené + pět dní volna navíc formou free days a sick days.
• penzijní pojištění nebo Multisport karta
• zvýhodněný mobilní tarif
• systém Cafeterie
• firemní akce
• masáže na pracovišti
• jazykové kurzy