CCS: Specialista/ka kontaktního centra

Popis pozice:

Jedná se o telefonické poskytování informací o nabízených produktech a službách pro stávající i potenciální zákazníky v nepřetržitém provozu kontaktního centra CCS. Jde převážně o příchozí hovory. 

Pracovní náplň:
• poskytuje informace zákazníkům CCS po telefonu, faxem, e-mailem
• provádí blokaci a deblokaci karet dle pravidel společnosti
• ve výjimečných případech autorizuje platby dle vnitřního předpisu společnosti
• provádí evidenci písemných požadavků zákazníků


Požadujeme:
• flexibilitu, práci ve směnném provozu
• komunikační dovednosti, příjemný hlas
• uživatelskou znalost MS Office, Outlook
středoškolské vzdělání, praxe v kontatkním centru výhodou
• aktivní přístup, ochotu učit se novým věcem
• základní znalost anglického nebo německého jazyka

Nabízíme:
• zaměstnání u renomované nadnárodní společnosti
• práci v mladém a dynamickém kolektivu
• možnost odborného vzdělávání

Termín nástupu:

IHNED (dohoda možná)

Pokud Vás nabídka pracovní pozice zaujala, pošlete nám životopis na e-mail petra.prochazkova@ccs.cz.